Ana içeriğe atla

Translate

Önemli Açıklama!

Burada paylaştığım ve paylaşacağım her türdeki eser, tamamıyla ve yalnızca bana aittir. Farklı bir platformda, eserlerimden izinsiz alıntı yapanlara, eserlerimin tamamını veya bir kısmını kopyalayanlara karşı, her türlü hukuki süreci izleyeceğime emin olabilirsiniz.

Yalnızca kaynak gösterilmesi ve izin alınması koşuluyla alıntı yapılabilir.

Üstelik bu platformda; gelişmeyi desteklemeyen hiçbir eleştiri, dikkate alınmamaktadır...

22 Mayıs Karanfil Bayramı

 


  Bugün 22 Mayıs... Bugün Karanfil Bayramı... Kim bilir, belki de bazılarınız bugünün gerçekten öyle bir anlamı mı varmış diye internete bakabilir. Fakat bugünün, 22 Mayıs'ın önemi çok daha derinlerde saklı.. Bugün en yakın dostum Ecem, yirmi bir yaşına girdi. Yirmi ikiden mi gün aldı, ne oldu, ne bitti, yaş konusunda kendimden bile emin olamadığım için öyle biliyorum. Her neyse, Ecem yani Karanfil Sultan, 4 Ocak 2016'da vefat etti...


Beni en kısa sürede tanıyabilen kişisin sen. Ve dostum dediğin tek kişi de benim... Koşullar ne olursa olsun vazgeçmeyen, senin kadar cesur, kararlı, güçlü bir kadın daha da görmedim. Hepsinden öte sen, beni tümüyle olduğum gibi kabullenen ve benim normal olduğumu düşünen nadir insanlardan birisin Meleğim...

Hani hep diyordun ya; '' Hayallerim var benim, gerçekleşmeyeceğini bildiğim ama mutlu eden... ''  İşte beni, benim gibi ölümü tutkuyla bekleyen birisini ayakta tutan tek şey bu sözün sanırım. Hayallerimiz var, gerçekleşmeyeceğini biliyoruz ama yine de bizi mutlu etmeye devam ediyor. Beni bu hayatta tutan yegane şeyin kitaplarım olduğunu düşünüyordun. Ben kitaplarıma eleştiriler aldıkça bunu çok daha iyi anladım Meleğim.

Bazı geceler o kedi yavrusu gibi incecik sesini duyar gibiyim. Salondan, mutfaktan çıkıp gelecekmişsin gibi gözlerimi koridora dikiyorum. Senden sonra öylesine değiştim ki, acaba diyorum yine bana dostum der miydin? Senden sonraki hayatımı nasıl değerlendirirdin acaba? İnsanlardan uzaklaştığım için bana kızar mıydın, yoksa senden sonra gelen kimselerin en yakın dostu olmadığım için sevinir miydin? Çünkü en yakın dostumsun ve buna da sadece senin erişmiş olmanı istiyorum.

Anlatılacak çok şey var ama bunların anlamını taşıyabilen kelimeleri bulamıyorum Karanfilim benim.. Ben yanına gelecektim, pasta kesecektik, sana karanfillerle birlikte başka hediyeler alacaktım.. Kimilerine göre küçüktü bizim hayallerimiz ama tesiri o kadar büyüktü ki, ömre bedel.. Seni özlüyorum Meleğim, rüyalarıma gel olur mu? Ahirette kavuşana kadar, her rüyada buluşmak dileğimle... İyi ki doğdun be Karanfil Sultan ve iyi ki senin dostun oldum.. O sevimli gülüşünü duyar gibiyim, huzur içinde uyu Meleğim...

Ha bu arada hani erkekler ağlamaz denir ya, işte o dünyanın en büyük yalanı... Bak asıl şimdi gülüşünü hissediyorum Karanfil Sultan, rüyalarda buluşmak dileğimle....

Yorumlar

  1. Ağlayabilirim şuan

    ciddi ciddi ya ...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel dostlukmuş böyle,dilerim öteki tarafta da devam eder kavuşursunuz...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Posta Kutusu

Ad

E-posta *

Mesaj *