Ana içeriğe atla

Translate

Önemli Açıklama!

Burada paylaştığım ve paylaşacağım her türdeki eser, tamamıyla ve yalnızca bana aittir. Farklı bir platformda, eserlerimden izinsiz alıntı yapanlara, eserlerimin tamamını veya bir kısmını kopyalayanlara karşı, her türlü hukuki süreci izleyeceğime emin olabilirsiniz.

Yalnızca kaynak gösterilmesi ve izin alınması koşuluyla alıntı yapılabilir.

Üstelik bu platformda; gelişmeyi desteklemeyen hiçbir eleştiri, dikkate alınmamaktadır...

İki Sofa ve Bir Oda, Laurel ve Mektup

 


 

Bir Haziran gününe ulaştım,

Gündüzü kasıp kavuran,

Gecesi hafif meltemli,


Yüzündeki belirsizliği gördü göreli,

Güneş hoyratça yakıyor,

İçime sığmayan kederi,

 

Birkaç dize şiir yazarsam,

İyileşirim sanırım,

Gün olur asra bedel,

Belki bir gün geçer sanrım,

 

Mahcup bakışlarım,

Adımlarımdan hızlıydı,

Şayet ulaşamadıysa sana,

Bilesin, ondandır,

 

Önce seyre daldım,

Duramayıp adımladım,

Feryadımdan ıssız sokaklarda,

Üç beş bin adım derken,

İki cadde yollandım,

Rastlaşmadım böylesi çıkmazlarla,


Kitabını cebimde taşıyorum,

Yirmi dört saat sürüyor okuması,

Şu şirin kitap sana ulaştıysa,

Bir mektup ta yazılıyor demektir,

Naçizane, Laurel'e...


Koca ova şimdi zindandır,

İki sofa, bir oda yüreğime,

Yarım gönlümün tam gülü,

Haziran yağmuru olsan, akşamüstüne...

Yorumlar

Yorum Gönder

Posta Kutusu

Ad

E-posta *

Mesaj *